کارت گرافیک استوک با گارانتی 6 ماهه فقط در جهان بازار
جدید ترین محصولات سامسونگ

معرفی جدید ترین محصولات سامسونگ 2024

در این مقاله به بررسی و معرفی جدید ترین محصولات سامسونگ 2024 وارد شده به بازار می پردازیم;

معرفی جدید ترین محصولات سامسونگ 2024

معرفی جدید ترین محصولات سامسونگ 2024

اگر شرکت سامسونگ از همان الگوی سال‌های گذشته پیروی کند، گوشی‌های پریمیوم جدید، تاشوها و موارد دیگر می‌توانند در دسترس باشند.

ما از گوشی بعدی سامسونگ انتظار داریم که نگاهی اجمالی به نحوه نمایش هوش مصنوعی مولد در محصولات این شرکت ارائه دهد.

هوش مصنوعی مولد می تواند پس از آموزش روی داده ها محتوای جدیدی ایجاد کند، صنعت فناوری را در سال 2023 تحت تاثیر قرار داد. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ماه نوامبر، مدل هوش مصنوعی مولد خود را معرفی کرد و تجربه جدیدی به نام Galaxy AI را به نمایش گذاشت که به نظر می رسد نقش مهمی در خط تولید تلفن های این شرکت در سال 2024 ایفا کند.

سامسونگ و محصولات جدیدش

محصولات شرکت سامسونگ شامل تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ و لوازم خانگی می باشد. اما سامسونگ به عنوان یکی از دو شرکتی است که اکثریت فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان را تشکیل می دهد و نفوذ قابل توجهی در بازار موبایل دارد.

مانند بسیاری از شرکت های فناوری، شرکت سامسونگ تمایل دارد گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند جدید را به صورت سالانه عرضه کند. در حالی که فقط سامسونگ دقیقاً می‌داند که کدام محصولات جدید گلکسی و در چه زمانی عرضه می‌شوند، می‌توان حدس‌های دقیقی را بر اساس الگوهای عرضه این شرکت در سال‌های گذشته انجام داد.

به عنوان مثال، سامسونگ معمولاً در سه ماهه اول سال با عرضه نسخه‌های جدید گوشی‌های معروف گلکسی اس خود آغاز می‌کند، در حالی که گوشی‌های تاشو جدیدش معمولاً در اواخر تابستان وارد بازار می‌شوند.

در اینجا محصولات موبایلی که انتظار داریم از سامسونگ در سال آینده بر اساس چرخه معمول عرضه محصول، در گزارش ها و افشای اطلاعات این شرکت ببینیم برای شما عزیزان جمع آوری کردیم و در ادامه به آن می پردازیم.

برای بررسی انواع مدل ها و دریافت مشاوره منجر به خرید در مورد انواع گوشی ، تبلت و جدید ترین محصولات سامسونگ از طریق تماس با کارشناسان جهان بازار در ارتباط باشید.

جدید ترین محصولات سامسونگ

گلکسی اس 24

Galaxy S24

با فرض اینکه سامسونگ از همان الگوی راه اندازی سال های گذشته پیروی کند، سری گلکسی اس 24 احتمالاً در چند ماه اول سال 2024 وارد بازار می شود. سامسونگ خانواده گلکسی اس 23 را در اوایل فوریه معرفی کرد، در حالی که گزارش های رسانه های خبری کره ای نشان می دهند. گوشی‌های جدید می‌توانند در 17 ژانویه معرفی شوند.

هوش مصنوعی احتمالاً تمرکز اصلی برای سری گلکسی اس 24 خواهد بود. سامسونگ اخیراً مدل جدید هوش مصنوعی خود به نام Gauss را معرفی کرد که در اصل پاسخ آن به ChatGPT است. همانند ابزارهای مشابه هوش مصنوعی، سامسونگ می گوید گاوس می تواند ایمیل بنویسد، اسناد را خلاصه کند و در نوشتن کد کمک کند.

سامسونگ همچنین در ماه نوامبر گلکسی AI را رونمایی کرد که از آن به عنوان یک تجربه جدید هوش مصنوعی در سال آینده یاد کرد. این شرکت جزئیات زیادی در مورد Galaxy AI فاش نکرده است، اما گفته است که قادر به ترجمه تماس های تلفنی خواهد بود. همچنین، در ماه اکتبر، سامسونگ پردازنده Exynos 2400 خود را معرفی کرد که می‌گوید عملکرد هوش مصنوعی را 14.7 برابر افزایش می‌دهد و تولید متن به تصویر را امکان‌پذیر می‌کند.

سامسونگ و هوش مصنوعی

سامسونگ معمولاً تراشه اگزینوس خود را فقط در مدل‌های گلکسی خاصی که در بازارهای خاص فروخته می‌شوند قرار می‌دهد و از جدیدترین تراشه کوالکام در مناطقی مانند ایالات متحده استفاده می‌کند. اما کوالکام نیز پردازنده موبایل بعدی خود، اسنپدراگون 8 نسل 3 را با قدرت هوش مصنوعی بیشتری سوپرشارژ کرده است. گزارشی از وبلاگ Sam Mobile نشان می دهد که واقعاً چنین خواهد بود، زیرا می گوید سامسونگ قصد دارد بر ویژگی های هوش مصنوعی در Galaxy S24 تأکید کند.

ما هنوز نمی دانیم که چه شکلی خواهد بود. سامسونگ اخیراً ویژگی جدیدی را برای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خود به نام Zoom Anywhere اعلام کرده است که به تلفن‌های آینده اجازه می‌دهد هنگام عکاسی از اجسام متحرک تا 4 برابر زوم کنند.

سامسونگ در حال حاضر از هوش مصنوعی برای ایجاد صدای سفارشی Bixby خود استفاده می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد جملاتی را ضبط کنند که دستیار می‌تواند آن‌ها را برای کپی کردن صدا و لحن فرد تجزیه و تحلیل کند. تعجب آور نیست که ببینیم سامسونگ به دنبال پیشرفت های اخیر گوگل در دستیار گوگل، مانند صدای واقعی تر آن برای غربالگری تماس ها، ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری را بررسی کند.

بررسی و خرید تبلت سامسونگ از جهان بازار

گلکسی A55 5G

Galaxy A55 5G

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ به اندازه دستگاه های گلکسی اس این شرکت شناخته شده نیستند. اما آنها به دلیل ویژگی های برتر خود ، مانند دوربین های چند لنز و با قیمت های پایین تر متمایز هستند. اما به خاطر داشته باشید که آنها اغلب در زمینه های خاصی مانند عملکرد و کیفیت دوربین به خطر می افتند.

سامسونگ معمولاً نسخه‌های جدید گوشی‌های گلکسی A خود را در ماه مارس منتشر می‌کند، همانطور که در مورد گلکسی A54 5G در سال 2023 و گلکسی A53 5G در سال 2022 اتفاق افتاد. هنوز هیچ اطلاعات یا شایعه‌ای در مورد گلکسی A55 منتشر نشده است، اما ما انتظار ارتقای معمولی در پردازنده، دوربین و طراحی را داریم.

اما انتظار نداشته باشید که تراشه ای مشابه با سری گلکسی اس 24 داشته باشد، با توجه به اینکه پردازنده گوشی های گلکسی A سامسونگ معمولاً یک پله پایین تر از آنچه در دستگاه های معروف آن وجود دارد، است. به عنوان مثال، گلکسی A54 از پردازنده Exynos 1380 این شرکت استفاده می کند که یک گام قابل توجه از سری اسنپدراگون 8 کوالکام است. این بدان معناست که اگر سامسونگ جانشین گلکسی A54 را عرضه کند، احتمالاً همان ویژگی‌های هوش مصنوعی را که انتظار داریم در گلکسی S24 ببینیم، نخواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ 6

گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ یک گام قابل توجه نسبت به گلکسی زد فلیپ 4 بود که عمدتاً به لطف صفحه نمایش بزرگتر، طراحی بدون شکاف و دوربین بهبود یافته بود. شایعه شده گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً بر روی Z Flip 5 با ارتقاهای معمولی مانند یک پردازنده جدید و شاید ویژگی های نرم افزاری بیشتری که از طراحی تاشو آن بهره می برد ساخته خواهد شد.

Galaxy Z Flip 6

گزارشی از وبلاگ گلکسی کلاب نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ 6 می‌تواند یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشد که نشان‌دهنده یک پیشرفت قابل‌توجه نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی زد فلیپ 5 است.

این شرکت همچنین معمولاً همان تراشه را از سری گلکسی اس معروف خود در گلکسی زد فلیپ قرار می دهد، بنابراین این احتمال وجود دارد که ترفندهای هوش مصنوعی مشابه سری گلکسی اس 24 را به ارث ببرد. البته، همه اینها در حال حاضر فقط حدس و گمان است. تا زمانی که سامسونگ اعلامیه ای ارائه نکند، به طور قطع نمی دانیم.

سامسونگ معمولاً گوشی‌های جدید گلکسی Z Flip را در بازه زمانی آگوست معرفی می‌کند، اگرچه Z Flip 5 را کمی زودتر از سال جاری، در ماه جولای معرفی کرد.

بر اساس عرضه‌های قبلی گلکسی زد فولد سامسونگ، Z Fold 6 می‌تواند دارای پردازنده جدیدی باشد که با گلکسی S24 مطابقت داشته باشد، برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید و طراحی کمی بهبود یافته داشته باشد. اما احتمالاً باید تا تابستان صبر کنیم تا مطمئن شویم.

سری گلکسی واچ 7

Galaxy Watch 7 series

در حالی که نمی‌دانیم آینده ساعت‌های هوشمند سامسونگ چه خواهد بود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ردیابی سلامت همچنان یک موضوع بزرگ ، باقی بماند. سامسونگ روی خواب تمرکز کرده است. حتی با بررسی رفتارهای خواب کاربران گلکسی هلث در سراسر جهان، آنچه را که ادعا می‌کند یکی از بزرگترین مطالعات خواب سلامتی است . به‌روزرسانی نرم‌افزار One UI 5 Watch سامسونگ از اوایل سال جاری نیز آمار خواب را در اولویت و مرکز ساعت‌های هوشمند این شرکت قرار می‌دهد.

بزرگترین تغییرات بین Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 6 مربوط به نرم افزار، صفحه نمایش و عمر باتری بود. این امکان وجود دارد که سامسونگ بتواند رویکردی مشابه با گلکسی واچ 7 داشته باشد. با توجه به تمرکز مورد انتظار این شرکت بر روی هوش مصنوعی در سال آینده، تعجب آور نیست که ویژگی های هوش مصنوعی را در گلکسی واچ بعدی ببینیم.

بررسی و خرید ساعت هوشمند سامسونگ از جهان بازار

گلکسی بادز 3

Galaxy Buds 3

سامسونگ جفت گلکسی بادز خود را در سال 2023 راه اندازی کرد، اما مدتی است که مدل های معمولی و حرفه ای آن منتشر شده است. گلکسی بادز 2 پرو در آگوست 2022 وارد بازار شد و گلکسی بادز 2 در آگوست 2021 عرضه شد. در حالی که هر دو جفت هدفون به دلیل طراحی راحت و کیفیت صدای خوب، امتیاز بالایی کسب کردند، اما جای پیشرفت وجود دارد.

برای مثال، برخی از ویژگی‌های Galaxy Buds 2 Pro فقط با گوشی‌های گلکسی کار می‌کنند، که می‌تواند جذابیت آن‌ها را برای سایر کاربران تلفن‌های اندرویدی محدود کند. و Galaxy Buds 2 معمولی دارای مقاومت آب در سطح پایین و IPX2 است. امیدواریم نسل بعدی گلکسی بادز سامسونگ این کاستی ها و موارد دیگر را برطرف کند.

حلقه هوشمند کهکشان

حلقه هوشمند کهکشان

 

سامسونگ سال‌هاست که ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم می‌فروشد، اما این غول فناوری ممکن است به سبک جدیدی گسترش یابد. گزارشی از خبرگزاری کره ای The Elec نشان می دهد که سامسونگ می تواند یک حلقه هوشمند را در سه ماهه سوم سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه کند. بر اساس گزارش ها، انتظار می رود این حلقه یک وسیله سلامتی مشابه حلقه Oura باشد و ممکن است در چهار اندازه باشد.

در حالی که سامسونگ هنوز هیچ اعلامیه ای در مورد برنامه های خود برای عرضه یک حلقه هوشمند انجام نداده است، ردیابی سلامت به نظر یک مورد قابل استفاده برای چنین دستگاهی است. برای مثال، حلقه Oura دو مزیت بزرگ نسبت به ساعت‌های هوشمند دارد: گسسته‌تر و جمع‌وجورتر است. و از آنجایی که صفحه نمایش ندارد، عمر باتری به طور قابل توجهی بیشتر از ساعت هوشمند می باشد.

بررسی و خرید گوشی سامسونگ از جهان بازار

Galaxy جدید تاشو

Galaxy جدید تاشو

سامسونگ ایده‌های زیادی در مورد اینکه گوشی‌های تاشو می‌توانند به کجا برسند، دارد، اما هیچ یک از مفاهیم آینده آن هنوز به یک محصول واقعی تبدیل نشده است. به عنوان مثال، در نمایشگاه CES 2023، سامسونگ Flex Hybrid را به نمایش گذاشت که دارای صفحه نمایشی به اندازه تبلت است که می تواند فضای بیشتری برای صفحه نمایش فراهم کند.

شرکت سامسونگ نگفته است که چه زمانی هر یک از این محصولات وارد بازار خواهند شد. اما انتظار می‌رود محموله‌های تلفن‌های تاشو افزایش یابد، حتی اگر امروز تنها بخش کوچکی از بازار موبایل را به خود اختصاص دهند.

هدست Galaxy VR

هدست Galaxy VR

اپل اولین هدست خود را به نام Vision Pro معرفی کرد، متا کوئست 3 را عرضه کرد و سونی پلی استیشن VR 2 را معرفی کرد.

سامسونگ، کوالکام و گوگل در حال کار بر روی پروژه‌ای با واقعیت ترکیبی هستند، اگرچه از زمانی که این سه شرکت در فوریه 2023 همکاری خود را اعلام کردند، چیز زیادی در مورد آن نشنیده‌ایم. این امکان وجود دارد که از زمان عرضه گلکسی اس 24 بیشتر در مورد آن بشنویم.

با آغاز سال 2024، در مورد برنامه های محصولات سامسونگ بیشتر خواهیم شنید. اما آنچه واضح به نظر می رسد، با توجه به پیشرفت صنعت فناوری، این است که هوش مصنوعی بخش بزرگی از آینده خواهد بود.

در این مقاله به بررسی و معرفی جدید ترین محصولات سامسونگ 2024 پرداختیم شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و خریدی مطمئن با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.