گارانتی قیمت جهان بازار در صورت کاهش قیمت محصول خریداری شده تا 20 روز اختلاف قیمت عودت داده میشود.
راهنمای خرید کامپیوتر و لپ تاپ برای دفتر املاک

راهنمای خرید کامپیوتر و لپ تاپ برای دفتر املاک

سیستم‌های کامپیوتری امروزه در هر دفتر و خانه‌ای موردنیاز هستند. در واقع شما باید برای خانه خود حتماً یک سیستم کامپیوتری خریداری کنید تا بتوانید تمامی امور را در آن انجام دهید. علاوه بر خانه، دفاتر کاری مختلف اعم از دفاتر دولتی و خصوصی نیز باید از یک سیستم‌عامل مناسب و قوی برای کارهای خود استفاده کنند. دفاتر املاک از آن دست دفاتر هستند که روزانه میزان افراد زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

اگر می‌خواهید یک دفتر املاک راه‌اندازی کنید باید کیس و کامپیوتر مناسب برای دفتر املاک را انتخاب کنید و بخرید. سیستم‌های کامپیوتری برای دفاتر املاکی واجب هستند. در برخی از شرایط اگر بخواهید تصاویر ملک‌هایی را به همراه داده‌های آن به فردی نمایش دهید باید از یک سیستم کامپیوتری کمک بگیرید.

همچنین جهت طبقه بندی کردن فایل های املاکی نیاز به نرم افزار مدیریت املاک می باشد که برای اجرای روان همچین نرم افزار هایی نیاز به کامپیوتر مناسب می باشد.

علاوه بر کیس، می‌توانید آل این وان مناسب برای دفتر املاک نیز بخرید. همراه ما باشید تا در این مقاله راهنمای کامل برای خرید یک سیستم کامپیوتری مناسب برای دفتر املاک را به شما ارائه دهیم.

کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک

کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک

یکی از انتخاب‌هایی که می‌توانید برای دفتر املاک خود داشته باشید خرید کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک می‌باشد. دفتر املاک یکی از مشاغل پرطرف‌داری است که در آن متخصص‌هایی که در زمینه املاک فعالیت می‌کنند نسبت به بودجه‌ای که در نظر دارند ملکی را برای خرید به افراد پیشنهاد می‌دهند.

اگر دارای یک دفتر املاک هستید می‌دانید که در دفاتر املاک باید اطلاعات تمامی مشتریان و املاک به طور دقیق ثبت شود؛ مخصوصاً اگر فرد قصد اجاره خانه را دارد. به همین دلیل باید داده‌های مختلفی در یک سیستم کامپیوتری سریع ثبت کنید.

مینی کیس استوک نیز برای اموری مانند مدیریت دفتر املاک عالی می باشند. مینی کیس ها دارای مزایایی از قبیل سایز کوچک، قیمت مقرون به صرفه، قابلیت ارتقای رم، هارد و گرافیک و تعمیر آسان هستند.

« مشاهده مینی کیس های استوک »

آل این وان برای دفتر املاک

انتخاب دیگری که برای شما وجود دارد، خرید آل این وان مناسب برای دفتر املاک می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از یک آل این وان انواع خدمات و نیازهایی که برای یک سیستم‌عامل دفتر املاک دارید را انجام دهید. یک سیستم آل این وان، کامپیوتری است که سرهم دارای مانیتور، اسپیکر داخلی و وب کم می‌باشد.

در اکثرا بنگاه ها و دفتر املاک ها بیشتر از آل این وان استفاده می شود. این دستگاه ها واقعا مناسب می باشند. عمر مفیدی دارند و درهم دریختگی کابل کمتر!

باقی قطعات اعم از برد کامپیوتر، پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی، رم‌ها، حافظه داخلی و… نیز در قسمت پشتی این مانیتور به شکلی ظریف تعبیه شده‌اند. ظاهر کامپیوترهای آل این وان نسبت به کیس‌های بزرگ مرتب‌تر است و همین امر نیز موجب شده تا در دفاتر املاک بیشتر از این سیستم استفاده شود. در جهان بازار بهترین مدل های آل این وان استوک (دست دوم) موجود می باشد.

« مشاهده آل این وان استوک »

مزایای استفاده از کیس و مانیتور برای دفتر املاک

مزایای استفاده از کیس و مانیتور برای دفتر املاک

دلیلی که موجب می‌شود کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک را خریداری کنید، مزایای این سیستم است. سیستم‌های کامپیوتری کیس دار نوعی سیستم هستند که کیس جدا از مانیتور است و همین موضوع موجب شده تا اندازه مانیتورهای خریداری شده در این دسته نازک‌تر و سبک‌تر باشد. مزیت مهم کیس‌های کامپیوتری این است که شما می‌توانید به‌راحتی کیس را ارتقا دهید.

قطعاتی که در این کیس‌ها قرار می‌گیرد قابل‌جداسازی و ارتقا است. اما باید گفت که این سیستم هزینه بیشتری نسبت به خرید آل این وان داشته و معمولاً قدرت بیشتری برای پردازش داده‌ها دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود به‌ جای خرید کیس استوک، سراغ خرید آل این وان‌ها بروید چراکه امور املاکی نیاز به پردازش آنچنان بالایی ندارند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لپ تاپ استوک

خرید یک لپ تاپ استوک می تواند ایده خوبی باشد. با خرید لپ تاپ استوک شما کمترین هزینه را پرداخت می کنید و صاحب یک لپ تاپ کاربردی می شوید.

آی مک استوک برای دفتر املاک

اما آل این وان چه مزایایی دارد که موجب شده افراد زیادی نسبت به خرید آل این وان مناسب برای سیستم کامپیوتری دفتر خود استفاده کنند؟ در آل این وان‌هایی که توسط شرکت اپل تولید شده و آی مک نام دارد می‌توانید مزایای فوق‌العاده‌ای را در آن پیدا کنید.

این سیستم کامپیوتری دارا ظاهری بسیار زیبا و جمع‌وجور است که فضای بسیار کمی را از میز کار شما اشغال می‌کند. از طرف دیگر این سیستم ظاهری شیک و لاکچری داشته و ظاهری جذاب به میز کار شما می‌دهد.

جهت مشاهده قیمت آی مک کلیک کنید؛

« آی مک استوک »

انتخاب بهترین سیستم کامپیوتری برای دفتر املاک

نکاتی برای انتخاب بهترین سیستم کامپیوتری برای دفتر املاک

اگر به فکر خرید یک سیستم‌عامل کامپیوتری کیس یا آل این وان برای دفتر املاک خود هستید باید به نکات بسیار زیادی در این رابطه توجه کنید. این سیستم‌ها به دلیل کاربردهای متنوعی که به شما ارائه می‌دهند دارای تنوع زیادی در مدل‌های مختلف خود هستند.

نکات مهمی که به خرید یک سیستم مناسب برای دفتر املاک نیاز دارید شامل موارد زیر هستند:

بودجه خود را برای خرید سیستم مشخص کنید

اولین کاری که باید برای خرید کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک انجام دهید در نظر گرفتن یک بودجه مناسب است. سیستم‌های مختلفی در بازار کیس و کامپیوترها وجود دارد که به دلیل تنوع بالا در قطعات و قدرت پردازش دارای قیمت متفاوتی هستند.

شما باید ابتدا نیاز خود را به عنوان یک مدیر املاک در نظر گرفته تا بدانید که به چه بودجه‌ای نیاز دارید. برای خرید سیستم‌های مناسب دفتر املاک نیازی به پرداخت هزینه بالایی نخواهید داشت. خدماتی که شما به عنوان کارمند یا مدیر املاک نیاز به انجام دارید، قدرت سخت افرادی بالایی را نیاز ندارند.

 

یک سیستم ‌عامل راحت را انتخاب کنید

نکته مهمی که باید برای خرید سیستم یا آل این وان مناسب دفتر املاک در نظر داشته باشید انتخاب سیستم‌عاملی مناسب برای کامپیوتر شما است. سیستم‌عامل‌های مکینتاش و ویندوز دو مورد از پرطرف‌دارترین و پراستفاده‌ترین سیستم ‌عامل‌ها در بین کاربران کامپیوتر هستند. بیشتر افراد با سیستم‌عامل ویندوز کارکرده و با آن راحت‌تر هستند.

از طرف دیگر سیستم‌ عامل مکینتاش نیز طرف‌داران کمی نداشته و افراد مختلفی از آن استفاده می‌کنند. باید هر کدام از سیستم‌ عامل‌ها که راحت هستید را برای کار انتخاب کنید؛ اما اکثر ابزارهایی که برای دفاتر کاری نیاز دارید در سیستم ‌عامل مکینتاش موجود نیستند.

 

قطعاتی متناسب با نیاز را بخرید

سیستم‌های کامپیوتری از قطعات مختلفی بهره می‌برند. هر کدام از این قطعات کاربردها و وظایف خاص خود را داشته و به نحوی در عملکرد سیستم شما مؤثر هستند. هر چه قدرت این قطعات بیشتر باشد سیستم‌ عامل شما قدرت بیشتری برای پردازش دارد. اما پیشنهاد می‌شود که قطعاتی ساده و صرفاً بروز را برای سیستم دفتر املاک انتخاب کنید.

امور دفتر املاک نیازمند انجام پردازش خاصی نبوده و تنها سریع بودن آن در انجام امور ساده مانند جستجو با مرورگر و استفاده از برنامه‌های آفیس کفایت می‌کند. پردازنده‌های Core i5 نسل 4 به بالا برای پردازنده مرکزی مناسب هستند. همچنین میزان رم 8 گیگابایت نیز برای شما کافی است. در صورتی که به دنبال خرید کیس هستید، از خرید کارت گرافیک صرف نظر کنید؛ زیرا کاربردی برای شما نخواهد داشت.

 

یک فضای ذخیره‌سازی مناسب را انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین قطعاتی که علاوه بر سیستم‌عامل‌های کیس و مانیتور در سیستم‌های آل این وان نیز پیدا می‌شوند، فضای ذخیره‌سازی می‌باشند. فضای ذخیره‌سازی قطعه‌ای است که در آن می‌توانید انواع داده‌های کاری در دفتر املاک را به صورت دائمی ذخیره کنید.

ذخیره‌سازی داده‌های مشتریان باید اهمیت زیادی برای شما داشته باشد. شما می‌توانید برای این کار از هارد SSD یا NVMe M.2 استفاده کنید. این هارد ها سرعت بسیار بالایی نسبت به هارد درایوهای قدیمی دارند. به همین دلیل علاوه بر اجرای سریع انواع برنامه‌های مختلف، فایل‌های شما را نیز سریع جابه‌جا می‌کنند.

 

حتماً مانیتورهای باکیفیت را بخرید

مهم‌ترین کاری که باید برای خرید کیس و کامپیوتر مناسب انجام دهید انتخاب یک مانیتور مناسب است. مانیتور واسطه است که به صورت گرافیکی عملکرد کامپیوتر را به شما نمایش داده و اجازه می‌دهد که امور مختلفی را درون کامپیوتر خود به‌راحتی انجام دهید.

در دفاتر املاک باید از مانیتور بزرگ و باکیفیت برای کامپیوتر خود استفاده کنید تا بتوانید باکیفیت عالی انواع املاکی که برای اجاره و فروش دارید را به مشتریان خودنمایش دهید. ابعاد 24 تا 27 اینچ و رزولوشن FHD برای دفتر املاک مناسب است. این مانیتورها قیمت مناسبی داشته و می‌توانند به‌راحتی تصاویر با کیفیتی را برای شما نمایش دهند.

مانیتور با پنل ips به علت دقت و رنگ بالا، برای املاک پیشنهاد می شود.

 

از لوازم جانبی سیستم غافل نشوید

زمانی که به فکر خرید یک سیستم کامپیوتری مناسب یا آل این وان مناسب دفتر املاک هستید نباید لوازم جانبی سیستم‌های کامپیوتری را از قلم بیندازید. سیستم‌های کامپیوتری مختلفی در دنیا وجود دارند که برای ارتباط با آن‌ها علاوه بر مانیتور، به وسایلی مانند کیبورد، موس و اسپیکر نیاز دارید.

به کمک موس سیستم‌عامل حرکت کرده و به کمک کیبورد نیز می‌توانید انواع قراردادها را به صورت الکترونیکی بنویسید. اسپیکرها نیز می‌توانند فایل‌های صوتی و فیلم‌های با صدا را برای شما پخش کنند. نیازی نیست برای خرید این لوازم هزینه زیادی بکنید؛ صرفاً در حدی هزینه کنید که مدلی باکیفیت با عمر مناسب نصیب شما شود.

 

آیا لپ تاپ برای دفتر املاک مناسب است؟

سوالی که بسیاری از افراد قبل از خرید سیستم کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک از ما می‌پرسند این است که آیا لپ تاپ نیز برای دفتر املاک مناسب است یا خیر؟ شما می‌توانید به‌جای خرید سیستم‌های بزرگ از لپ‌تاپ‌های جمع و جوری که قابل‌حمل نیز هستند هم استفاده کنید.

مشاهده قیمت لپ تاپ استوک

لپ تاپ هم سبک بوده و هم به‌گونه‌ای است که می‌توانید پس از کار آن را به منزل ببرید. اما باید گفت که این دستگاه مانیتور کوچکی دارد و شاید زمان نمایش تصاویر به فضای بیشتری از مانیتور نیاز داشته باشید. اما در کل انتخاب خوب و مناسبی است.

پیشنهاد جهان بازار کدام است؟

برای دفتر املاک ما در مرحله اول آل این وان استوک یا آی مک استوک را پیشنهاد می کنیم. چرا که آل این وان یا آی مک دارای طراحی شیک و تجاری تری برای دفتر املاک می باشد و نیاز به مانیتور ندارند.

در مرحله دوم پیشنهاد ما کیس استوک است. کیس های استوک قابلیت ارتقای رم و هارد و گرافیک را دارا می باشند در حالی که آل این وان فقط رم و هاردش قابل ارتقا است.

در مرحله آخر پیشنهاد ما لپ تاپ با صفحه نمایش 14 اینچ به بالا است.

 

سخن پایانی

در این مقاله یک راهنمای کامل برای خرید کیس و کامپیوتر مناسب دفتر املاک به شما ارائه کردیم. در این راهنما به مواردی پرداختیم که می‌تواند در خرید یک سیستم مناسب مانند آل این وان مناسب دفتر املاک به شما کمک کند. در صورتی که به دنبال خرید یک کیس یا آل این وان برای دفتر املاک خود هستید استفاده از این نکات می‌تواند انتخاب شما را راحت‌تر کند. همچنین خرید لپ تاپ را نیز می‌توانید در میان انتخاب‌های خود قرار دهید.

 

منبع: جهان بازار

تلفن تماس: 02188852972 داخلی 101

آدرس خرید حضوری: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی کوچه گیلان پلاک 5 واحد 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.