انواع آی مک اپل با قیمت های استثنایی همراه با ارسال فوری در جهان بازار
معرفی انواع کارت گرافیک اکسترنال گیمینگ برای گیمر ها

انواع کارت گرافیک گیمینگ برای گیمر ها:

در این مقاله قصد بررسی انواع کارت گرافیک گیمینگ برای گیمر ها را داریم و همچنین جدید ترین مدل های وارد شده به بازار را خدمت شما عزیزان معرفی می نمائیم;

انواع کارت گرافیک گیمینگ ؛ اینها بهترین کارت‌های گرافیکی هستند که در محفظه GPU خارجی استفاده می‌شوند.

استفاده از کارت گرافیک خارجی یک راه عالی برای تقویت قدرت گرافیکی لپ تاپ شما برای بازی یا کارهای حرفه ای سه بعدی است، اما خرید بهترین محفظه eGPU تنها نیمی از کار است. شما باید بهترین کارت گرافیک را نیز بخرید، همانطور که Thunderbolt 3 و 4 قدرتمند هستند، برای سریع ترین کارت ها به اندازه کافی سریع نیستند.

اما این بدان معنا نیست که نمی توانید تجربه خوبی با استفاده از کارت های گرافیک خارجی داشته باشید. در اینجا بهترین کارت های گرافیکی برای استفاده به عنوان eGPU وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

 

AMD Radeon RX 7600 بهترین کارت گرافیک برای بازی 1080p اصلی (AMD یا Nvidia)

AMD Radeon RX 7600

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Radeon RX 7600 AMD:

Radeon RX 7600 AMD، بر اساس معماری RDNA 3 این شرکت، عملکرد عالی را در وضوح 1080p ارائه می کند. عملکرد ردیابی پرتو، بهبود تعداد هسته و سرعت ساعت را در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود بخشیده است. علاوه بر این، این کارت دارای 8گیگابایت رم GDDR6 است که برای بازی های 1080p عالی است. بهتراز همه این است که به طور قابل توجهی مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از گزینه‌های سریع‌تر است.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر به دنبال این هستید که از یک مانیتور گیمینگ 1080p با کمترین هزینه حداکثر استفاده را ببرید، Radeon RX 7600 برای شما بهترین است. در حالی که عملکرد آن در 1440p و 4K ضعیف است، می‌توانید اکثر بازی‌ها را در تنظیمات اوج اجرا کنید و در عین حال 60 فریم در ثانیه را در 1080p حفظ کنید. اجرای با نرخ فریم بالاتر به سادگی کم کردن تنظیمات گرافیکی یا فعال کردن فناوری FSRAMD در بازی هایی است که از آن پشتیبانی می کنند.

 

نقاط قوت:

عملکرد موثر در وضوح 1080p

قیمت رقابتی

8 گیگابایت GDDR6

نقاط ضعف:

عملکرد ضعیف بالای 1080p

عدم نمایش در بازی های قدیمی

 برای بررسی انواع کارت گرافیک گیمینگ و دریافت مشاوره منجر به خرید از طریق تماس با کارشناسان جهان بازار در ارتباط باشید.

 

Nvidia GeForce RTX 4060 بهترین کارت گرافیک برای بازی های 1080p با به روز رسانی بالا (AMD یا Nvidia)

Nvidia GeForce RTX 4060

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک GeForce RTX 4060:

کارت های گرافیک GeForce RTX 4060 نه تنها پیشرفت قابل توجهی نسبت به کارت گرافیک های نسل آخر RTX 3060 دارند، بلکه عملکرد ردیابی اشعه را نیز بسیار بهبود بخشیده اند و می توانند از DLSS 3 برای تقویت بازی های منتخب بهره مند شوند. این در کنار 8 گیگابایت GDDR6 (مطمئناً مقدار رم ویدیویی عالی برای یک کارت گرافیک 1080p در حال حاضر) شایستگی های RTX 4060 را واضح می کند.

-برای چه کسانی مناسب است:

RTX 4060 قدرت کافی برای اجرای بسیاری از بازی‌های مدرن با تنظیمات حداکثر در 1080p را دارد و برای افرادی که می‌خواهند با آن وضوح و با بهترین کیفیت تصویر ممکن بازی کنند، یک انتخاب عالی است. اگر با کاهش کمی کیفیت تصویر آزارتان نمی‌دهد، کارت‌های ارزان‌تر می‌توانند گزینه‌های معقولی باشند. اما برای تنظیمات حداکثر 1080p، مسلماً این بهترین گزینه در حال حاضر بدون هزینه اضافی است. فقط این کارت را برای بازی های سنگین 2K یا 4K نخرید.

 

نقاط قوت:

عملکرد عالی ردیابی پرتو برای یک کارت ارزان‌تر

پشتیبانی از DLSS 3

8 گیگابایت حافظه ویدیویی

قیمت رقابتی

نقاط ضعف:

عملکرد ضعیف در وضوح بالاتر

برخی از مشکلات اجرای بازی های قدیمی

 

Nvidia GeForce RTX 4070 بهترین کارت گرافیک برای بازی اصلی 1440p (Nvidia)

Nvidia GeForce RTX 4070

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4070:

کارت گرافیک جدید Nvidia GeForce RTX 4070 عملکرد بهتری نسبت به کارت‌های گرافیک قدیمی RTX 3070 و RTX 3070 Ti انویدیا دارد و در عین حال با قیمت پایین‌تری نسبت به RTX 3080 که اغلب با آن ارتباط دارد به فروش می‌رسد. اگرچه قیمت آن بالاتر از RTX 3070 است و برای گیمرهای با بودجه کمتر جذاب است، اما همچنان بهترین کارت گرافیک Nvidia برای بازی های 1440p است.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر به دنبال اجرای بازی ها با کیفیت 1440p با حداکثر تنظیمات گرافیکی هستید، RTX 4070 یک گزینه عالی است. به ویژه، عملکرد ردیابی اشعه آن نسبت به قیمتش فوق‌العاده است و به عنوان بخشی از سری جدید RTX 40، از DLSS 3 نیز پشتیبانی می‌کند، که به‌ویژه در بازی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، عملکرد را افزایش می‌دهد. این همچنین به RTX 4070 اجازه می دهد تا بازی های 4K را به خوبی اجرا کند.

 

نقاط قوت:

عملکرد خوب برای پخش 4K یا 1440p با رفرش بالا

عملکرد چشمگیر ردیابی پرتو

به صورت معقولانه قیمت گذاری شده

دمای عملیات خنک

کوچکتر از بسیاری از کارت های نسل بعدی دیگر

نقاط ضعف:

عملکرد ضعیف در بازی های قدیمی

جهش عملکرد کوچکتر از کارت قبلی کلاس xx70

 

AMD Radeon RX 7700 XT بهترین کارت گرافیک برای بازی های اصلی 1440p (AMD)

AMD Radeon RX 7700 XT

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Radeon RX 7700 XT:

Radeon RX 7700 XT نسبت به قیمت خود عملکرد قدرتمندی دارد و به آن امکان می دهد تا با GeForce RTX 4060 Ti انویدیا رو به رو شود و اغلب از آن پیشی بگیرد. این مدل XFX با خنک کننده بسیار طولانی خود، پتانسیل زیادی برای اورکلاک نیز دارد. در حالی که اورکلاک برای افزایش عملکرد همیشه امکان پذیر نیست، قدرت و خنک کننده اضافی موجود در این کارت به شما پایه و اساس زیادی می دهد تا عملکرد بیشتری را امتحان کنید.

-برای چه کسانی مناسب است:

مدل XFX Radeon RX 7700 XT که ما آزمایش کردیم برای کیس های کامپیوتر کوچک مناسب نیست. اگر کیس رایانه شخصی شما به اندازه کافی بزرگ است که با آن جا شود، این کارت عملکرد سریع و پتانسیل زیادی برای اجرای سریعتر با اورکلاک دارد. اگر کیف کوچکی دارید، مدل‌های کوچک‌تری از Radeon RX 7700 XT را خواهید یافت که به طور مشابه توصیه می‌شوند، با عملکردی که هنوز با GeForce RTX 4060 Ti انویدیا فقط با قیمت کمی بالاتر قابل رقابت است.

 

نقاط قوت:

عملکرد عالی نسبت به هزینه

قیمت رقابتی در مقابل کارت های رقیب GeForce

12 گیگابایت GDDR6

پهنای باند حافظه زیاد

نقاط ضعف:

قیمت بسیار نزدیک به Radeon RX 7800 XT

بدنه بلند (بیش از 13 اینچ!)

بررسی و خرید کارت گرافیک از جهان بازار

AMD Radeon RX 7800 XT بهترین کارت گرافیک برای بازی های 1440p با به روز رسانی بالا (AMD یا Nvidia)

AMD Radeon RX 7800 XT

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک AMD Radeon RX 7800 XT:

AMD Radeon RX 7800 XT یکی از بهترین کارت‌های گرافیکی است که از نظر ارزش کلی می‌توان خریداری کرد (برای بازی‌های سریع 1440p ناگفته نماند). این کارت دارای طراحی مدرن با ریزمعماری RDNA 3 AMD در زیر پوسته است. نسبت به قیمتش می‌تواند عملکردی استثنایی داشته باشد و آن را به سطح رقیب گران‌تر خود یعنی Nvidia GeForce RTX 4070 برساند و حتی گاهی اوقات آن را شکست دهد.

-برای چه کسانی مناسب است:

RX 7800 XT در حالی که در این بخش از بازار رقابت دارد، عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به رقبای خود با صدها صدم کمتر دارد. اگر در حال ساخت یک رایانه شخصی بازی هستید و می خواهید عملکردی بیشتر از GeForce RTX 4060 بدون هزینه داشته باشید، این بهترین گزینه است.

 

نقاط قوت:

عملکرد استثنایی نسبت به قیمت

قیمت رقابتی GeForce را کاهش می دهد

پهنای باند حافظه زیاد

16 گیگابایت حافظه GDDR6

نقاط ضعف:

توان مصرفی کمی بالاست

 

AMD Radeon RX 7900 XT بهترین کارت گرافیک برای بازی های اصلی 4K (AMD یا Nvidia)

 

AMD Radeon RX 7900 XT

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT AMD:

کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT AMD یکی از سریع‌ترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار امروزی است و با قیمت فهرستی که دارد، از نظر ارزش نیز یکی از بهترین‌ها است. این اقتصادی ترین راه برای بازی های 4K است و در عین حال تجربه بازی مورد نظر را ارائه می دهد.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر می‌خواهید بازی‌های 4K را به راحتی اجرا کنید، اما همچنین هزینه کمتری می‌خواهید خرج کنید ، Radeon RX 7900 XT برای شما مناسب است. این کارت اکثر بازی‌ها را با حداکثر کیفیت 4K اجرا می‌کند.

 

نقاط قوت:

عملکرد همه کارت های نسل آخر را شکست می دهد

در حین استفاده خنک می ماند

نقاط ضعف:

قیمت نسبت به RX 7900 XTX کمی بیش از حد بالا است

برسی و خرید کارت گرافیک استوک از جهان بازار

Nvidia GeForce RTX 4090 بهترین کارت گرافیک برای بازی های 4K با به روز رسانی بالا (Nvidia)

Nvidia GeForce RTX 4090

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک GeForce RTX 4090:

بدون شک، در لحظه ای که این را نوشتیم، GeForce RTX 4090 انویدیا سریع ترین کارت گرافیکی است. هیچ چیز دیگری حتی به آن نزدیک نمی شود، کارت های رتبه دوم امروزی در بسیاری از معیارها 30 تا 40 درصد از آن عقب ترند.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر باید سریع ترین کارت گرافیک موجود را بخرید، دیگر دنبال آن نباشید. فقط مطمئن شوید که آماده هستید برای پشتیبانی از قطعات با کیفیت برابر، از جمله یک پلتفرم سریع، یک CPU به همان اندازه بالا، و یک منبع تغذیه هزینه کنید.

نقاط قوت:

بسیار قدرتمند برای کارت تک GPU

مصرف انرژی برای این سطح از عملکرد خام GPU نسبتا کم است

کیفیت ساخت استثنایی Founders Edition

نقاط ضعف:

گران قیمت

به نظر می رسد که قدرت خام، گاهی اوقات، یک CPU Core i9-12900K را در تنگنا قرار می دهد.

 

AMD Radeon RX 7900 XTX بهترین کارت گرافیک برای بازی های 4K

AMD Radeon RX 7900 XTX

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX AMD:

کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX AMD بهترین ارزش را در بین تمام کارت‌های گرافیک سطح بالا در حال حاضر ارائه می‌کند. این پردازنده گرافیکی در مقایسه با Nvidia GeForce RTX 4080 رقابت در قیمت دارد، همچنین نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های گرافیکی AMD، پیشرفت چشمگیری داشته است.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر می‌خواهید یکی از سریع‌ترین کارت‌های گرافیک موجود را داشته باشید، اما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین محصول را دریافت می‌کنید، Radeon RX 7900 XTX بهترین گزینه در حال حاضر است.

 

نقاط قوت:

عملکرد استثنایی

قیمت رقابتی

افزایش عملکرد بسیار زیاد نسبت به نسل گذشته

عملکرد خنک کننده چشمگیر

نقاط ضعف:

مصرف برق نسبتاً بالا

زیبایی شناسی ملایم

 

Intel Arc A580 بهترین کارت گرافیک با بودجه کلی

Intel Arc A580

 

-معرفی و بررسی کارت گرافیک Arc A580:

شرکت اینتل در تلاش برای ورود به بازار کارت‌های گرافیک است و در حالی که تلاش‌هایش تاکنون با نتایج متفاوتی همراه بوده است، Arc A580 آن شایسته اشاره ویژه است. این روزها کارت‌های گرافیک جدید با قیمت ارزان واقعاً نادر هستند و برای استفاده به‌عنوان آداپتور نمایشگر مناسب نیستند. این مورد در مورد Arc A580 صدق نمی کند، با این حال، قیمت کمتری دارد و عملکرد آن در فاصله کمی از رقبای گران قیمتی مانند AMD Radeon RX 7600 است. بدون شک AMD Radeon RX 7600 سریعترین کارت است. اما Arc A580 برای کارتی که تقریباً قیمت کمتری دارد، نزدیک‌تر از چیزی است که انتظار می‌رود، که آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

-برای چه کسانی مناسب است:

اگر به دنبال بازی هستید اما نمی توانید خیلی برای کارت گرافیک خرج کنید، Arc A580 بدون شک بهترین گزینه ای است که دارید. برای بازی‌های ویدیویی قدیمی‌تر ایده‌آل نیست (برای اجرای آن‌ها کارت متفاوتی را در نظر بگیرید)، اما Arc A580 به روش‌های دیگری این را جبران می‌کند. نسبت به قیمت خود، عملکرد ردیابی پرتوی بسیار قوی دارد و کاملاً قادر است بسیاری از بازی‌های جدیدتر را با نرخ فریم قابل پخش با تنظیمات و با جزئیات بالا اجرا کند. برای این کار باید با این کارت به رزولوشن 1080p پایبند باشید، اما اگر تنظیمات گرافیکی را پایین بیاورید، بازی با وضوح بالاتر از نظر فنی امکان پذیر است.

نقاط قوت:

قیمت عالی

عملکرد سریع نسبت به قیمت

اورکلاک کارخانه ای قابل توجه

 

نقاط ضعف:

مصرف برق نسبتاً بالا

عملکرد ضعیف در عناوین قدیمی

در این مقاله به بررسی موضوع انواع کارت گرافیک گیمینگ پرداختیم شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و خریدی مطمئن با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.